T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ELAZIĞ / MERKEZ - İhsan Tangülü Ortaokulu

Okulumuzdan #EğitiminYüzyılı Temalı Güvenli İnternet ve Dijital Hikaye Yarışması

CODEWEEK Kodlama Haftası 2024 kapsamında, okulumuz 6. sınıf öğrencileriyle birlikte  “Eğitimin Yüzyılı” temalı anlamlı bir yarışmaya imza attık. Bilişim Teknolojileri öğretmenimiz Alev KAR rehberliğinde, öğrencilerimiz güvenli internet kullanımı ve internet etiği konularında bilgi edindiler. Bu bilgilendirme çalışması sonrası öğrencilerimize internet etiğiyle ilgili örnek hikayeler okutuldu. Ardından, kendi kurguladıkları internet etiği hikayelerini yazarak, Web 2.0 aracı StoryJumper ile dijital hikaye kitabına dönüştürmeleri istendi.

Öğrencilerimizin yaratıcılıklarını sergilediği ve dijital becerilerini geliştirdikleri bu projede, özenle hazırladıkları en güzel dijital hikayeleri seçilerek  okul web sayfamızda sizlerle paylaşıyor ve onların emeklerini onurlandırıyoruz.

Kodlama Haftası 2024 etkinliklerimiz kapsamında, 6. sınıf öğrencilerimizin StoryJumper aracılığıyla hazırladıkları hikayeleri aşağıda, öğrencilerimizin isimleri ve her bir hikaye için bağlantılar ile birlikte bulabilirsiniz.

6-D Selim ZAİF  https://www.storyjumper.com/book/read/175620071/AHMETN-YAPTII-HATA# 
6-B Ezgi Hazal AKTAŞ https://www.storyjumper.com/book/read/175802221/670d5d989ad4b# 
6-F Zübeyde Duru EROL https://www.storyjumper.com/book/read/175617921/671ce8cce6044# 
6-F Ecrin Kübra YILMAZ https://www.storyjumper.com/book/read/176006621/67169a98bbddc# 
6-F Hamza GENÇOĞLU https://www.storyjumper.com/book/read/175833731/671a7cfc43b8e# 
6-F Çağatay BADEM https://www.storyjumper.com/book/read/175797101/670d3b0c8dabe# 

 

Bu değerli çalışmayla, öğrencilerimizin dijital dünyada güvenli ve etik bir duruş sergilemelerine katkı sağlamış olmaktan, farkındalıklarını artırmaktan gurur duyuyoruz.Emekleri için her birine teşekkür ederiz.

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 30.10.2024 - Güncelleme: 07.11.2024 09:29 - Görüntülenme: 148
  Beğen | 25  kişi beğendi